معرفی کتابهای عمومی, نقد و معرفی کتاب

معرفی کتاب قدرت

معرفی کتاب قدرت

خرید کتاب قدرت

کتاب قدرت نوشته راندا برن از جمله کتابهای محبوب در زمینه موفقیت و خودیاری است. اگر با راندا برن و کتاب معروف راز آشنا باشید، احتمالاً برای خواندن این کتاب تردیدی به خود راه نمی‌دهید. در اغلب کتابهای موفقیت و خودیاری خوانندگان با موضوعاتی مواجه می‌شوند که تازه و یا بکر نیستند؛ اما همیشه مورد بی‌توجهی واقع می‌شدند. به عنوان مثال همه ما در درون خود عشق و محبت به دیگران را احساس می‌کنیم. همه ما از این احساس برای ابراز علاقه و انتقال احساساتمان استفاده می‌کنیم؛ اما نمی‌دانیم که در این احساس عمیق چه نیرو و قدرتی نهفته است. آیا شما به قدرت درون خود توجه کرده‌اید؟ آیا می‌دانید چه نیرویی در پشت هر احساس و عاطفه‌ای که در قلب‌تان می‌جوشد، وجود دارد؟

راندا برن در کتاب قدرت شما را با قوی‌ترین نیروهای درونیتان آشنا می‌کند. اگر خواننده کتاب راز هستید، بی‌معطلی این کتاب را انتخاب می‌کنید. اما اگر تازه با این نویسنده آشنا شده‌اید، می‌توانید این مطلب را بخوانید و درباره مطالعه این کتاب تصمیم بگیرید.

موضوع کتاب قدرت

راندا برن در اثر معروفش، کتاب راز از اتفاقی صحبت می‌کند که زندگی‌اش را برای همیشه دگرگون کرده بود. او با اتفاقی مواجه شد که مسیر زندگی‌اش را تغییر داد. اما پس از آن همیشه و به طور مداوم در مسیر رشد و توسعه فردی قرار گرفت. راندا برن در کتاب قدرت نیز آن اتفاق را دوباره شرح داده است. اتفاقی که باعث شد تا او با راز زندگی آشنا شود. او بعد از افشای این راز، تصمیم گرفت در مسیری که زندگی او را به شکلی کاملاً اتفاقی در آن قرار داده بود، بماند و پیامی که از جهان هستی دریافت کرده است را به گوش دیگران نیز برساند.

نویسنده در کتاب قدرت از نیروهای درونی ما صحبت می‌کند. نیروهایی که همیشه و در کل زندگی همراه ما هستند؛ اما ممکن است هرگز حتی یک بار هم به درستی از آنها استفاده نکنیم. شاید به نظرتان عجیب بیاید، ولی واقعیت دارد. بسیاری از افراد از قدرت خود و نیروی درون خویش آگاهی ندارند. آنها نمی‌توانند در طول زندگی حتی یک عمل موثر انجام دهند. راندا برن می‌گوید اگر اتفاقات منفی در زندگی شما بیشتر از اتفاقات مثبت باشد، می‌توانید به این نتیجه برسید که مسیر را اشتباه آمده‌اید. البته این به این معنا نیست که هیچ کاری از شما ساخته نیست؛ چرا که همه آدم‌ها سزاوار یک زندگی خوب و عالی هستند. اما یک زندگی عالی که پر از اتفاقات خوب است؛ نتیجه استفاده از قدرت عشق است. چرا که عشق نیرویی است که همه چیزهای مثبت و خوب را به زندگی وارد می‌کند.

فصل‌های کتاب قدرت

نویسنده کتاب قدرت در اولین فصل کتاب به این سوال جواب می‌دهد که قدرت چیست؟ پس از آن در فصل‌های بعدی از قدرت احساسات، امواج احساسات، قدرت و آفرینش، احساس یعنی آفرینش صحبت می‌کند. پس از آن می‌گوید زندگی در پی خواسته‌های شماست و برای استفاده از قدرت باید چه نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه از قدرت و ثروت، قدرت و رابطه، قدرت و سلامتی و قدرت و زندگی صحبت می‌کند.

در واقع مجموعه این مباحث به شما کمک می‌کند تا آنچه لازم است را درباره قدرت بیاموزید و بدانید چطور قدرت خود را در تمام جنبه‌های زندگی فردی اجتماعی خود به کار بگیرید. بنابراین هر فصل از کتاب، تکمیل فصل قبلی است و چنانچه مطالب را با دقت بخوانید و به پرسش‌های نویسنده جواب بدهید، در نهایت متوجه تغییرات ریز و درشتی در درون خود خواهید شد.

چه افرادی کتاب قدرت را بخوانند؟

قبل از همه می‌توان گفت که کتاب قدرت برای کسانی مناسب است که کتاب راز را خوانده‌ و یا مستند آن را تماشا کرده‌اند. راندا برن پس از انتشار کتاب راز تصمیم گرفت تجربه‌های عمیق و درونی خود را با مخاطبانش در میان بگذارد. او در هر کتاب به یک موضوع اساسی در زندگی انسانها پرداخته، بنابراین طرفداران کتاب راز از کتاب قدرت نیز لذت خواهند برد. پس از این گروه، تمام افرادی که مایلند نیروهای درونی خود را در راستای رسیدن به یک زندگی سالم و باکیفیت استفاده کنند، می‌توانند کتاب قدرت را بخوانند و آموزه‌های راندا برن را در زندگی خود به کار ببندند.

نویسنده در بخشی از کتاب می‌گوید:

«قدرت مثبت عشق می‌تواند هر چیز خوبی را بسازد، چیزهای خوب را افزایش دهد و هر چیز منفی را تغییر دهد. شما نیرویی دارید که زندگیتان و ثروتتان، رابطه‌هایتان و همه بخش‌های زندگی شما را احاطه کرده است و این قدرت، عشق درون شماست. اما اگر قدرت زندگیتان را احاطه کرده و این قدرت درون شماست، چرا زندگی شما رویایی نیست؟ چرا همه قسمت‌های زندگی شما عالی نیست؟ چرا همه چیزهایی که می‌خواهید، ندارید؟»

کتابهای راندا برن

روندا برن نویسنده کتاب راز است. از این نویسنده و برنامه‌ساز استرالیایی در ایران کتابهای متعددی به چاپ رسیده است. از جمله این کتابها می‌توان معجزه سپاسگزاری، قهرمان و کتاب چگونه راز زندگی را متحول کرد را نام برد. برن در کتاب راز از قانون جذب صحبت می‌کند و اثر این قانون را در شکل‌گیری انتخابها و اتفاقات زندگی و مسیری که در طول عمر خود طی می‌کنیم، بررسی می‌کند. از آنجایی که بسیاری از افراد تجربه شخصی و درونی خود را درباره این قانون با راندا برن در میان گذاشته‌اند، خواندن این کتاب می‌تواند اثر عمیقی بر خواننده بگذارند و او را نسبت به زندگی و درونیات خود دچار تحول و دگرگونی کند.

در کتاب معجزه سپاس گزاری نیز نویسنده کتاب به دوره‌ای ویژه‌ می‌پردازد و از مخاطبان خود می‌خواهد با سپری کردن این دوره مخصوص شکرگزاری، اثرات شکر کردن را در زندگی خود پیدا کنند. راندا برن عقیده دارد که وقتی ما برای داشته‌هایمان و نعمت‌هایی که زندگی به ما ارزانی داشته، شکر و سپاس به جا بیاوریم، زندگی نیز در مقابل به ما چیزهای بیشتری خواهد داد. شما می‌توانید معجزه شکرگزاری را پس از این دوره ویژه در زندگی خود ببینید.

کتاب دیگر راندا برن قهرمان نام دارد. این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند قهرمان زندگی خود باشند. افرادی که در زندگی درد و رنج زیادی متحمل شده‌اند، از سختی‌ها و دشواری‌های زیادی عبور کرده‌اند و مثل یک قهرمان به قله فتح و پیروزی رسیده‌اند. اگر شما نیز چنین ویژگی‌هایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر کتاب قدرت، این کتاب را نیز بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *