معرفی کتابهای عمومی, نقد و معرفی کتاب

معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده

معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده

خرید کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده نوشته نویسنده معروف کتابهای انگیزشی و موفقیت، برایان تریسی است. این کتاب ۲۱ روش شگرف برای جلوگیری از انفعال و نتیجه‌گیری بهتر در مدت زمانی کوتاه‌تر را به شما پیشنهاد می‌کند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که همیشه به دلایل مختلف کارها را به فردا و پس‌فردا موکول می‌کنید و این تأخیر باعث کسب نتیجه‌ای ناخوشایند برایتان می‌شود، این کتاب گزینه مناسبی برای شماست.

با کتاب قورباغه ات را قورت بده می‌توانید بهترین روش‌ها را برای رهایی از تنبلی و انفعال یاد بگیرید و برنامه‌های زندگی‌تان را با بالاترین کیفیت و بهترین نتیجه‌گیری به انجام برسانید. اگر با کتابهای برایان تریسی آشنا باشید، خرید کتاب قورباغه را قورت بده برایتان در اولویت خواهد بود. با این حال توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این کتاب، این مطلب را دنبال کنید:

موضوع کتاب قورباغه ات را قورت بده

همانطور که گفتیم کتاب قورباغه ات را قورت بده درباره این است که چطور بر انفعال و تنبلی غلبه کنیم و کارهایمان را سر وقت و درست به انجام برسانیم. این کتاب و راهکارهای آن حاصل تجربه‌های برایان تریسی است و می‌تواند به شما هم کمک کند تا راه موفقیت را با کیفیت بهتر و همچنین در مدت زمان کمتری طی کنید.

حتماً می‌دانید که هر برنامه‌ای که در زندگی روزمره خود انجام می‌دهیم بخشی از یک هدف کوچک است و این هدف کوچک نیز قسمتی از یک هدف بزرگتر است. اهداف بزرگ ما در کنار یکدیگر پازل موفقیت ما را کامل می‌کنند. بنابراین هر کاری که در هر ساعت از زندگیمان انجام می‌دهیم، می‌تواند ما را به موفقیت نزدیکتر و یا از آن دورتر کند. این خود ما هستیم که میزان فاصله‌مان را با موفقیت تعیین می‌کنیم.

تریسی می‌گوید که اغلب افراد برای انجام کارهایی که باید انجام دهند، فرصت کافی ندارند. بسیاری از این افراد در میان انبوه کارها، مسئولیت‌های فردی، پروژه‌ها و کارهای تلنبار شده گم می‌شوند. اما واقعیت این است که خیلی از ما نمی‌توانیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و از کارهایمان جلو بیفتیم. پس چاره و راه‌حل چیست؟

برایان تریسی که در زمینه مدیریت زمان دارای مهارت ویژه است و سالها بر روی این مسئله مطالعه و تحقیق کرده، می‌گوید راه‌حل تغییر روش فکر کردن، کار کردن و نحوه روبه‌رو شدن با کارها و برنامه‌های تلنبار شده است. او راه‌های مختلفی را امتحان کرده و راهکارهای مفید و کاربردی را بارها در زندگی شخصی و کاری خود پیاده کرده و از آنها نتیجه گرفته است. بنابراین اعتماد کردن به کسی که در زمینه مدیریت برنامه‌ها و کنترل زمان به چنین تجربه‌ای دست یافته کار سختی نیست.

فصل‌های کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده شامل بیست و یک فصل است. نویسنده کتاب در هر فصل یکی از راهکارهای موثر خود را به خوانندگان توضیح می‌دهد. بیایید با هم عنوان چند فصل از این کتاب را با هم مرور کنیم:

فصل اول کتاب سفره را بچینید نام دارد. فصل دوم برای هر روز از قبل برنامه‌ریزی کنید و فصل سوم نیز درباره قانون بیست، هشتاد و اهمیت به کارگیری آن در همه امور است. در فصل بعدی نویسنده روش الف ب پ ت را توضیح داد و در فصل پنجم تاکید کرده که روی وظایف و امور اصلی تمرکز کنید. در فصل ششم به قانون تشخیص ضرورت پرداخته و در فصل بعدی نیز گفته پیش از شروع هر کاری مقدمات آن را کاملاً فراهم کنید.

عنوان فصل هشتم همیشه مشق‌تان را بنویسید و عنوان فصل نهم استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت کنید، است. فصل دهم نیز به شناسایی محدودیت‌های کلیدی پرداخته و در فصل یازدهم توصیه کرده همیشه یک بشکه یک بشکه جلو بروید. به همین ترتیب شما در هر فصل یک توصیه کاربردی و مفید را یاد می‌گیرید و آن را با موقعیت و شرایط زندگی خود وفق داده و به یک راهکار مناسب و دقیق تبدیل می‌کنید. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

«هر کدام از این روش‌ها و تکنیک‌های بیست و یک گانه به خودی خود کامل بوده و همگی ضروری هستند. یک استراتژی ممکن است در یک موقعیت موثر باشد و استراتژی دیگر را می‌توان برای کار دیگری استفاده کرد. روی هم رفته این ایده‌های بیست و یک گانه در مورد کارایی فردی مثل غذاهای متنوعی هستند که می‌توان آنها را در هر زمان و به ترتیب اهمیتی که در شرایط کنونی برای شما دارد به طور دلخواه مورد استفاده قرار داد. آنچه اهمیت دارد این است که بدانید کلید موفقیت عمل کردن است.»

کتاب قورباغه ات را قورت بده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قورباغه را قورت بده می‌تواند یک کتاب کاربردی و یک راهنمای بسیار خوب برای همه آدم‌ها باشد. اگر به شرایط و نحوه انجام دادن امور مختلف در زندگی شخصی و کاری خود دقت کنید، در می‌یابید که درباره انجام بعضی امور عملکرد پایینی دارید و نتیجه خوبی کسب نمی‌کنید. برایان تریسی با این کتاب به شما کمک می‌کند تا از همه امور زندگی خود بهترین نتیجه را بگیرید و همیشه با مدیریت و برنامه‌ریزی و کنترل زمان بدون اضطراب و تشویش پروژه‌هایتان را انجام بدهید. اگر دانشجو یا شاغل هستید، این کتاب شما را از استرس‌های شدید شب امتحان و یا فشار کاری قبل از تحویل پروژه نجات می‌دهد. پس اگر مایلید زندگی خود را بهتر کنید و به جای وقت کشی، با بازدهی بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید، پیشنهاد ما خرید کتاب قورباغه ات را قورت بده از سایت کتاب مهر است.

کتابهای برایان تریسی

برایان تریسی یکی از شناخته شده‌ترین نویسنده‌های کتابهای موفقیت است. او در ایران نیز کاملاً شناخته شده و معروف است و سالهاست که کتابهایش از سوی علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت خریده می‌شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد. از جمله کتاب‌های این نویسنده و سخنران کانادایی می‌توان به «بهانه‌تراشی ممنوع»، «درآمدی که ارزشش را دارید، کسب کنید»، «موفقیت شخصی»، «رموز اعتماد به نفس در کار و زندگی»، «۱۲۰ قانون برایان تریسی»، «فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند» و… اشاره کرد. همه کتاب های برایان تریسی با هدف کسب موفقیت در زندگی فردی و یا حرفه‌ای نوشته شده‌اند و آموزه‌های وی تا کنون شرایط و سبک زندگی افراد زیادی را تغییر داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *